۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۵, شنبه

آماده باش به جنبش سبز!‌ احتمال دستگیری موسوی و کروبی قوت بیشتری گرفت!‌ اگر چنین کردند تهران را قرقیزستانی دیگر خواهیم کرد!

پس از تهدید دادستان تهران و محارب خواندن موسوی توسط الهام گمانه زنی ها در مورد دستگیری موسوی و شیخ قوت بیشتری به خود گرفته. همسنگران شجاع من! امیدوارم این اشتباه آخر هم حکومت مرتکب شه تا ببینه که چطور یک شبه دیکتاتور به زیر کشیده خواهد شد. تهران که هیچ ایران را قرقیزستان خواهیم کرد. آماده باشید به محض انتشار خبر دستگیری این دو وعده ما میدان انقلاب.

۲ نظر:

  1. به جای واکنش بعداز دستگیری باید به آنها نشان دهیم چه هزینه ای در انتظارشان است.
    پیشنهاد می کنم روز 2 خرداد دست به"پیاده روی سبز" بزنیم. در این روز از ساعت 17 تا 19 همه با نمادی سبز مثل پیراهن، روسری، مانتو یا شلوار سبز در خیابانها قدم بزنیم. نیازی به شعار دادن نیست. تنها حضور مهم است و دیده شدن. حتی اگر برخی نگران هستند می توانند از هر نماد سبزدیگری مثل تسبیح سبز، بطری های سبز رنگ یا ساکهای پلاستیکی سبز که در آن برای رد گم کردن چند چیز معمول قرار داده ایم استفاده کنند. هیچ شعاری نمی دهیم و فقط با دوستانمان در خیابانها راه می رویم. مهم دیدن و دیده شدن است. به هم لبخند می زنیم و تشکر می کنیم و اگر شرایط مهیا بود با دست علامت پیروزی نشان می دهیم. مطمئن باشید نمی توانند در تمام خیابانهای سطح شهر نیروهای گارد یا بسیج را قرار بدهند.

    پاسخحذف
  2. سلام ، می شه یه دعوت نامه بالاترین برام بفرستی؟

    http://iransabz1.weblog.com

    پاسخحذف