۱۳۸۹ خرداد ۱۵, شنبه

دوستان قضاوت با شما‌‌ ! شریعتمداری: اعتراض یكپارچه، خودجوش و پرخروش توده های میلیونی حاضر در مراسم به جناب آقای سیدحسن خمینی !


به نقل از کیهان‌ " در جريان حضور حماسی و بی نظير 14 خرداد، رخداد ديگری نيز اتفاق افتاد. اين رخداد، اگرچه به ظاهر، در حاشيه بود ولي عبرت انگيز و درس آموزتر آن بود كه بيرون از متن تلقی شود و آن، اعتراض يكپارچه، خودجوش و پرخروش توده های ميليونی حاضر در مراسم به جناب آقای سيدحسن خمينی، نوه حضرت امام(ره) بود. اين اعتراض به اندازه ای فراگير بود كه نوه حضرت امام(ره) را نه فقط از ادامه سخن بازداشت، بلكه فرصتی برای سخنان ايشان باقی نگذاشت و آقای سيدحسن خمينی را ناچار به قطع سخن و ترك تريبون كرد. اقدام به موقع و حرفه ای صدا و سيما در پيشگيری از پخش شعارهای مردم، درخور تقدير است، چرا كه شعارها هرچند عليه نوه حضرت امام(ره) بود ولي به نظر مي رسد كه پخش آن از صداوسيماي جمهوري اسلامي ايران به مصلحت نبود"
دوستان قضاوت با شما‌ !‌ هرچند ما میدانیم که این عده سازمان یافته بودند اما آنقدر بی حرمتی و فحاشی کردند که صدا و سیمای چاپلوس و دروغین هم قسمت هایی از آن را حذف کرده و جالبتر آنکه حسین شریعتمداری به این فحاشی ها می بالد‌! آقای شریعتمداری اگرچه فحاشی از سوی عده ای خاص صورت گرفته اما میدانیم که تمام آن هایی که در ۱۴ خرداد حضور داشتند در فحاشی مهارت خاصی دارند، هرچند که از سوی اوباشی مثل شما این یک امتیاز مثبت تلقی می شود‌.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر