۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

اقاى اژه ای ممنون بابت اطلاع رسانى !

بچه ها زیادم از دست اژه ای ناراحت نشید بنده خدا بهترین اطلاع رسانی رو برای ما کرده!‌ باید از اون خبرنگار باهوشی که این سوال رو پرسیده هم تشکر کرد! دمتون گرم یه بارم تو نماز جمعتون بگید دیکه گورتونو کندین.. ۲۵ بهمن میبینمتون.

۱ نظر:

  1. سلام، من چندتا تا پیشنهاد دارم که چون عضو بالاترین نیستم از تو خواهش می‌کنم بخونی و اگه به نظر تو هم خوب آمد، اونا رو لینک کنی‌.

    ۱. توی فرصت باقی‌ مونده با قشر کارگر تماس گرفته بشه، هر روز بالاترین پر هست از اعتصاب کارگران به وضعیت کار و معیشت شون. یک اعلامیه به یک نفر از کارگر‌های یک کارخونه میتونه همشون و مطّلع کنه. مطمئن باشین این قشر تا حالا به هیچ وجه در جریان ۲۵ بهمن قرار نگرفتن، چون نه خودشون نه فرزندشون دسترسی‌ به اینترنت ندران. ضمن اونکه کاملا مستعد و توانا برای اعتصاب و اعتراض هستن.

    ۲.بخواید که که اونایی که می‌تونن بیان تهران واسه ۲۵ بهمن. شهرستان فضای کافی‌ نداره واسه این کار و فقط پرت میشن.

    ۳. یک جور ضرب‌الاجل تعیین کنید. مثلا بگید هدف اینه نماز اول سال نو رو پشت شیخ شجاع اقامه کنیم. این کمک می‌کنه مردم درک کنن این مبارزه بازه زمانی‌ داره، و صرف یک یا دو روز نیست. به قول حضرات "انتفاضه" هست. راستی‌ من دوس دارم اصطلاحات و کلمات خودشون دزدیده شه به نفع ما، چون عیناً خودشون این کار و می‌کنن.

    ۴. از ایرانی‌‌های خارج از کشور بخواید یک روز جلوتر یعنی‌ ۲۴ بهمن جلو سفارت خونه‌ها اعتراض کنن. این خیلی‌ بهتره چون هم یک شنبه تعطیله خارج از ایران. ، و هم دل‌ گرمی‌ می‌شه واسه داخل نشین‌ها که فرداش میخوان برن توی خیابون. به نظر من خوبه که تظاهرات این ایرانی‌‌ها معطوف باشه به آزادی شیخ شجاع از حبس خانگی.

    ۵. یک صفحه فیس بوک مشترک واسه ایرانی‌‌ها و مصری‌ها ساخت بشه، خیلی‌ به روحیه و ارتباط دادن قضایا کمک می‌کنه. به خصوص که هر دو زیر مبارزه هستیم و با تونس که قضیش تموم شد فرق داریم.

    ۶. به جای الله اکبر این چند روز بهتره فریاد مشترکی پیدا کنیم که اعتراض به حصر خانگی شیخ شجاع رو نشونه بره، نباید سکوت کرد در مقبل این کارشون.

    ۷.نهایتان اینکه اینترنت خیلی‌ ناچیز هست واسه اطلاع رسانی. به نظر من دیوار نویسی خیلی‌ بهتر جواب میده، اگر چه خطر ناکه! حتا بهتر از اسکناس نویسی! خوبه که قبول کنیم ما همه ایران نیستیم و ما سبز‌ها قشر متوسط و نسبتا روشن فکری هستیم که دسترسی‌ به اینترنت از جمله ویژگی‌ هامون هست، ولی‌ عامه جمعیت ایران اینطور نیستن. باید با زبون خودشون باهشون حرف زد. البته ورای زبون همه یک هدف مشترک داریم. مطمئنم.

    سپاس

    س.ی

    پاسخحذف